امروز تقریباً سرتاسر آموزش معماری بر مبنای رایانه است، اما هیچچیز جای احساس خلق معماری بهوسیلهٔ مداد و کاغذ را پر نمیکند. هنگام طراحی با مداد دست شما حرکت میکند، انگشتان شما و چشمان شما حرکت میکند و افکار شما آنچه اندامتان انجام میدهد را ثبت و ضبط میکند. در مقام یک معمار، شما باید مقیاس و فضا را از طریق استفاده از احساسات انسانی بفهمید. مغز و دست به یکدیگر مستقیماً اتصال دارند {و همین اتصال مزیت طراحی با دست است}. (در گفتگو با Lars Gezelius نویسندهٔ وبسایت The Wire در سال 2013)
دستهها
بالکریشنا دوشی: رایانه نمیتواند جای مداد و کاغذ را در هنگام خلق معماری پر کند
امروز تقریباً سرتاسر آموزش معماری بر مبنای رایانه است، اما هیچچیز جای احساس خلق معماری بهوسیلهٔ مداد و کاغذ را پر نمیکند. هنگام طراحی با مداد دست شما حرکت میکند، انگشتان شما و چشمان شما حرکت میکند و افکار شما آنچه اندامتان انجام میدهد را ثبت و ضبط میکند.