سفارش‌دهنده همیشه یک اصل برای گرافیست است. وقتی بتوانید در یک گرایش خاص تجربه کنید جذابیت زیادی ایجاد می‌کند و می‌توان تفاوت را از کاری به کار دیگر احساس کرد.

من خودم با این شیوه توانستم تمرین پختگی سبک خودم را انجام دهم و بیان حرف‌های مختلف را می‌توان از این طریق انجام داد. و در عین حال معتقدم همیشه آثار برجسته‌ی تاریخ گرافیک، سفارش‌دهنده‌های خوبی در مقاطع مختلف تاریخی داشته‌اند و این امکان را به طراح داده‌اند که با دست باز و مشغله‌ی ذهنی آزادی کار کنند. در تمام دنیا این طوری است. (در گفت‌وگو با آرش تنهایی، منتشر شده در مجله‌ی تندیس، ش ۱۵۸، سال ۱۳۸۸)