درست است که تدریس معماری و نوشتن راجع به آن بخش بزرگی را از آنچه من انجام میدهم تشکیل میدهد، اما این را همیشه همچون ادامهٔ کاری که در مقام یک معمار حرفهای انجام میدهم در نظر گرفتهام. شما باید از موضع شک و تردید {به چیزها بنگرید و از آن} بیاموزید. نمیتوانید ادعا کنید که شما پاسخ همهچیز را میدانید. همیشه دانشکدهٔ معماری را همچون نوعی آزمایشگاه {علمی} و آنچه در آن انجام میشود را ادامهٔ آنچه در دفتر معماری رخ میدهد در نظر گرفتهام. پس از بیشتر از بیست سال همچنان به این موضوع واقف میشوم، و اگر بتوانم با دانشجویان چنان گفتگویی برقرار کنم هر دو طرف از آن بهرهمند میشویم. و همین است که آموزش معماری را ارزشمند میکند. (در گفتگو با نادر تهرانی، منتشر شده در مجلهٔ BOMB، ش ۱۲۳، سال 2013)