معماری فقط هنر یا تخصصی که باید سفارش و تقاضا داشته باشد، نیست. معماری سبک زندگی را رقم میزند و مطبوعات و رسانههای مرتبط به این موضوع هم وظیفهشان در همین راستا تعریف میشود. مطبوعات باید سلیقه تولید کنند. مطبوعات باید مبادی زندگی شهری و ارزشها را به مخاطبان و جامعه شهری نشان دهند. قبل از انقلاب، نشریات آرشیتکت، معماری نوین و دیگر مجلاتی که بسیار وسیع با تیراژ زیاد از آمریکا، فرانسه، ایتالیا و انگلستان به ایران فرستاده میشدند، این موضوع را حمایت میکردند. امروز باید دنبال این سؤال باشیم که اکنون فضای معماری معاصر و بهتبع آن سبک زندگی در شهرها، چطور از سوی نشریات بررسی میشود. (در میزگردی با موضوع رسانههای معماری، با حضور محمد محمدزاده، احمد زهادی و سعید برآبادی، منتشر شده در روزنامهٔ شرق، سال ۱۳۹۶)